Com continuar essent “l’òptica de referència” amb una realitat tan canviant?
El nostre repte:
Fer entendre a l’equip, que el que ha sembrat en aquests 15 anys era útil… i molt! El clic del client seria només en un canvi de percepció, passar d’ésser “tradicional” a “tendència”. Havíem de sumar sense restar… Convertir-nos en “òptica de tendència”, però tot mantenint aquest tracte al públic “exquisit, com els d’abans”: “és que fa goig com t’atenen”.
Som-hi:
Dissenyem logotip nou i imatge corporativa, obrim exposició per donar al client la llibertat d’entrar, mirar i emprovar-se sense necessitat que l’atenguin. L’alliberem de la sensació “d’estar obligat a comprar”. Mirar, tocar i provar era ara divertit! Connectem la botiga amb l’exterior, amb el que demanava el públic: més moda. Colors que són actualitat, un ventall d’ulleres solars espectacular, zona calenta d’exposició per a experimentació lliure, seients còmodes pensats perquè el client es relaxi i gaudeixi… i a la nit, amb il·luminació: més canya!