MÓN ÒPTIC

MÓN ÒPTIC

Com continuar essent “l’òptica de referència” amb una realitat tan canviant?

El nostre repte:
Fer entendre a l’equip, que el que ha sembrat en aquests 15 anys era útil… i molt! El clic del client seria només en un canvi de percepció, passar d’ésser “tradicional” a “tendència”. Havíem de sumar sense restar… Convertir-nos en “òptica de tendència”, però tot mantenint aquest tracte al públic “exquisit, com els d’abans”: “és que fa goig com t’atenen”.

Som-hi:
Dissenyem logotip nou i imatge corporativa, obrim exposició per donar al client la llibertat d’entrar, mirar i emprovar-se sense necessitat que l’atenguin. L’alliberem de la sensació “d’estar obligat a comprar”. Mirar, tocar i provar era ara divertit! Connectem la botiga amb l’exterior, amb el que demanava el públic: més moda. Colors que són actualitat, un ventall d’ulleres solars espectacular, zona calenta d’exposició per a experimentació lliure, seients còmodes pensats perquè el client es relaxi i gaudeixi… i a la nit, amb il·luminació: més canya!

MÓN ÒPTIC

MÓN ÒPTIC

How to keep on being “the optical centre of reference” in a rapidly changing environment?

Our challenge:
Make the team understand that 15 years’ experience is so valuable! Clients need only switch their minds with a change of perception, moving from “traditional” to “trendy”. We should add value without removing anything… become a “trendy optical centre” but maintain current customer service: “exquisite”.

Down to work: :
We designed a new logo and changed the corporate image, opened exposure to give the clients the freedom to come, look and test out without interference. We liberated them from the feeling of “being forced to buy”. Seeing, touching and trying was fun now! A store connected with the outside; a more fashionable look. Sunglasses in a spectacular range of colours; an outdoor exhibition area for experimentation; comfortable seats inviting the client to relax and enjoy… and nightlights: wow!